Strony

9 października 2014

Zupa krem z buraczków


Składniki i przepis na wywar (bulion):

Składniki:
  • porcja rosołowa
  • 1 cebula
  • por
  • 3 marchewki
  • 2 pietruszki
  • 1/4 selera
  • natka kopru
  • natka pietruszki
  • ziele angielskie
  • liście laurowe
  • czosnek (5 ząbków obrane)
  • 1 czubata łyżka cząbru
  • garść świeżego lubczyku
  • 1 łyżeczka ziarenek kolendry
  • 1 łyżeczka pieprzu syczuańskiego



  • 3 duże buraki



Przygotowanie wywaru:
Wywar do zupy przygotowujemy tak jak robimy tradycyjny rosół. Na ogół powinien to być wywar tylko warzywny ja natomiast zrobiłam z wywaru rosołowego, bo po prostu wolę zupy na wywarze mięsnym. Są one dla mnie zdecydowanie bardziej smaczne i treściwe. Także każdy chyba  z nas wie jak ugotować rosół :) wywar może być gorący. Najważniejsze by warzywa były pokrojone w kostkę. I po ugotowaniu pozostawić w wywarze jedynie marchewki, pietruszkę, seler, cebulę, w/w przyprawy, czosnek i ziarenka ziela oraz pozostałe zioła i przyprawy

Dodatkowo:
Do gotującego się wywaru dodaję pokrojone w kosteczkę buraki. Smażę około 20-30 minut. 
Całość zmiksowałam blenderem.

Dodatki:
Zupę dodatkowo  doprawiłam czosnkiem (3 ząbki przeciśnięte przez praskę) i majerankiem.

Do miseczki z zupą dodałam kozi ser i świeżą bazylię.


Smacznego !!!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)

Miłego dnia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...