Strony

5 października 2014

Zupa Krem Brokułowa

Składniki i przepis na wywar (bulion):

Składniki:
porcja rosołowa
1 cebula
por
3 marchewki
2 pietruszki
1/4 selera
natka kopru
natka pietruszki
ziele angielskie
liście laurowe
czosnek (5 ząbków obrane)
1 czubata łyżka cząbru
1 czubata łyżka lubczyku 

1 brokuł około 500 g

Przygotowanie wywaru:
Wywar do zupy przygotowujemy tak jak robimy tradycyjny rosół. Na ogół powinien to być wywar tylko warzywny ja natomiast zrobiłam z wywaru rosołowego, bo po prostu wolę zupy na wywarze mięsnym. Są one dla mnie zdecydowanie bardziej smaczne i treściwe. Także każdy chyba  z nas wie jak ugotować rosół :) wywar może być gorący. Najważniejsze by warzywa były pokrojone w kostkę. I po ugotowaniu pozostawić w wywarze jedynie marchewki, pietruszkę, seler, cebulę, w/w przyprawy, czosnek i ziarenka ziela i pieprzu.

Dodatkowo:
Do gotującego się wywaru dodaję umyty i pokrojony na kawałki brokuł. Nie dodaję go na początku ponieważ zależy mi na tym aby zachował on swoje właściwości i witaminy. 
Całość zmiksowałam blenderem.

Dodatki:
Zupę dodatkowo  doprawiłam jagodami goi, otrębami i płatkami orkiszowymi oraz pestkami dyni. 



1 komentarz:

Bardzo dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)

Miłego dnia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...