Strony

26 października 2015

Spaghetti pełnoziarniste z mięsem wołowym i sosem pomidorowym



SKŁADNIKI:
  • 1 kg mięsa wołowego (ja użyłam mięsa z karku wołowego i przemieliłam przez duże oczka)
  • 1 butelka 600 ml przecieru pomidorowego
  • 2 szalotki
  • 1 łyżka masła
  • garść posiekanego lubczyku
  • 1 płaska łyżka papryki ostrej wędzonej
  • 1 płaska łyżka przyprawy myśliwskiej


  • makaron spaghetti z pełnego ziarna



PRZYGOTOWANIE:

Na głębokiej patelni (ja zawsze używam mojego dużego woka) należy roztopić mało i poddusić na nim drobno posiekaną szalotkę. Dodawać mięso i smażyć, doprawić przyprawą myśliwską i lubczykiem. Gdy mięso będzie wysmażone dolać przecier oraz paprykę, Dokładnie wymieszać i dusić przez 15 minut. Ot cała filozofia. 


Makaron gotować wedle zaleceń producenta. 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)

Miłego dnia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...