Strony

10 lipca 2014

Azjatyckie słodko-kwaśne surimi | Wielki test !!! Aż 7 obiadów za 100zł. "Moje Smaki Życia"

Moje Smaki Życia --> strona 49 --> numer 7 Lipiec --> KLIK

Składniki:

  • 2 woreczki ryżu białego długoziarnistego Supreme
  • 2 opakowania paluszków surimi Marineo
  • ananas Sanello (to co zostało po hamburgerach)
  • 1 opakowanie przecieru pomidorowego Sottile Gusto
  • czosnek 6 ząbków (w gazecie proponują 4 ząbki)
  • 2 czerwone papryki (w gazecie proponują 1 sztukę)
  • 2 łyżki oliwy z oliwek (w gazecie proponują olej rzepakowy)
  • natka pietruszki
  • 1/4 cytryny
  • 1 łyżka przyprawy papryka ostra mielona Prymat
  • zalewa z ananasa Sanello


ja dodałam dodatkowo:

  • 1 cukinia
  • sok z 1/2 cytryny
  • 1 cebula

Przygotowanie:
Ryż gotujemy wedle zaleceń producenta, płuczemy i posypujemy posiekana natka pietruszki.
Paluszki surimi przecinamy na pół. Paprykę pokroiłam w dużą kostkę jak również ananasa, cebulę i cukinię. Dodajemy zawartość na rozgrzaną  oliwę w głębokiej patelni. Dusimy pod przykryciem na średnim ogniu. Przecier przelewamy do miski, dodajemy do niego zalewę z ananasa, sok z cytryny, posiekany czosnek i mieloną paprykę. gdy warzywa na patelni zmiękną dodajemy do nich sos. Mieszamy i pod przykryciem na małym ogniu dusimy jakieś 20 minut. GOTOWE !!!







Cukinia 2014

1 komentarz:

  1. Mmm pychota :)

    Zapraszam do mnie na razowe ślimaczki cynamonowe!

    www.paczekwkuchni.blogspot.com

    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)

Miłego dnia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...