Strony

10 stycznia 2015

Sernik Tradycyjny po mojemu.



SKŁADNIKI:
  • 1 kg sera twarogowego (sprawdził się ten z Tesco)
  • 6 jajek (osobno żółtka i osobno białka)
  • 1 laska wanilii  Tesco Finest
  • 200 g masła Mlekovita
  • 50 g kaszy manny
  • 2 łyżki mąki tortowej Lubella
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 250 g cukru pudru Królewskiego
  • 2 łyżki ciemnego kakao E.Wedel


PRZYGOTOWANIE;
W mikserze utrzeć masło, żółtka z cukrem do uzyskania gładkiej masy. Dodawać powoli ser, kaszę i mąkę. Ciągle miksując dodać miąższ z wanilii, proszek do pieczenia i kakao.
W osobnej misce ubić na sztywno białka. 
Bo masy serowej dodać delikatnie ubite białka i delikatnie przemieszać. 
Przelać do blaszki (ja użyłam okrągłej o średnicy 23 cm). Oczywiście blaszka wyłożona papierem do pieczenia. 
Ja piekłam prawie 2 godziny w temperaturze 180 stopni. Ale w moim piekarniku czas zawsze jest dwa razy dłuższy niż normalnie. 

Ciasto udekorowałam polewą z gorzkiej czekolady E.Wedel, Mieszanką suszonych owoców: ananas płatki kokosowe papaja i posiekanych migdałów oraz musli z czekolada Sante.


































 http://tortadellafiglia.com/chocolate-contest/?lang=pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)

Miłego dnia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...