Strony

25 sierpnia 2016

Tortilla z makaronem i tuńczykiem



SKŁADNIKI:
  • 4 gniazdka makaronu MALMA capellini
  • 6 placków tortilli
  • 1 puszka tuńczyka (jak kto woli w oleju lub w sosie własnym- odsączyć)
  • 150 g mix sałat
  • garść marynowanych mini cebulek
  • garść festy pokrojonej w małą kastke
  • serek kanapkowy około 150 do 200 g
  • 6 plasterków ulubionej wędliny (ja wybrałam baleron)


PRZYGOTOWANIE:
Makaron ugotuj według zaleceń prodecenta. Tortille posmaruj serkiem kanapkowym ja użyłam takiego typu philadelphia. Na to położyłam plasterek wędliny. No i kolejno składniki :) Ile i jak kto chce :) zawijamy. Ja korzystam z instrukcji na opakowaniu i zawijam w folię. No i gotowe.

Proste prawda?







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)

Miłego dnia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...