Strony

24 września 2015

Zrób sobie T-Shirt


Znacie bloga HAART? Jeśli nie to koniecznie tam zajrzyjcie. Ta wspaniała kobieta już nie raz stała się moim bohaterem i inspiracją do działania. Takiej kreatywności można jej pozazdrościć. Podpatrzyłam kilka postów między innymi o tworzeniu własnej torebki, koszulki dla dziecka i wiele innych. Nadszedł czas by zrobić coś.


Jeżeli masz w domu gładki t-shirt w jednym kolorze to Twoje szczęście. Ja musiałam sobie kupić. Zwykle mam wszystko w jakieś wzory, paski i inne oczojebne kolory :). W Tesco trafiłam na przeceniony T-Shirt za jedyne 14.90 zł. W lumpie ponoć i za zeta można coś wyrwać. 


Do zrobienia napisów użyłam foremek do ciasteczek np. takich KLIK  Ale są też w marketach. W TESCO maja chyba za max 24 zł :) plus inne wzorki np. autka.


Do malowania użyłam specjalnych farb do tkanin. UWAGA cena jest bardzo przystępna a ta mała pojemność bardzo wydajna. Mamy farbki od roku. KLIK

Farby Tekstykolor z serii czerwonej to produkty przeznaczone do malowania na tkaninach jasnych takich jak bawełna lub len. Farby te posiadają konsystencje kremu, co znacznie poprawia komfort w rozprowadzaniu i kontrolowaniu ich na materiale, zaś specjalnie dobrana żywica powoduje, że farba nie pęka po wyschnięciu.



OZDOBY to już Wasza inwencja twórcza. Ja wykorzystałam serwetki, które otrzymałam na gwiazdkę w zeszłym roku od MISIE, KRÓLISIE i PRZYJACIELE oraz Facebook

Koraliki to resztki po bransoletce :)


I jak Wam się podoba?




2 komentarze:

  1. Super pomysł! Ostatnio u mnie w sklepie też pojawiły się takie farbki, ale jakoś nie miałam pomysłu na ich użycie, więc nie wzięlam, a po przeczytaniu Twojego wpisu mam ochotę trochę nimi poeksperymentować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. BARDZO DZIĘKUJĘ za ciepłe słowa! :) Koszulka wyszła świetnie. Farby do tkanin dają bardzo wiele mozliwości.
    Powinnam przygotować tutorial o rozcieńczaniu tych farb i pokazać jakie piękne cienie można w ten sposób wykonać. Oooo, i już mam pomysł :) Dziękuję
    Hania

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)

Miłego dnia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...