Strony

15 września 2015

KROKIETY Z WOŁOWINĄ I MOZZARELLĄ



SKŁADNIKI
  • 500 g mięsa mielonego z wołowiny
  • garść posiekanych suszonych pomidorów
  • 1 kulka mozzarelli (pokroić w kosteczkę)
  • 1 łyżka natki pietruszki (nie miałam świeżej więc użyłam suszonej)
  • 1 łyżka czosnku granulowanego
  • sól i pieprz do smaku
  • olej rzepakowy
  • 200 g pieczarek (posiekaj)
  • 1 cebula czerwona (posiekaj)
  • bułka tarta
  • 2 rozbełtane jajka


SKŁADNIKI NA CIASTO- nie podam Wam proporcji bo ja robię na oko
  • 2 jajka
  • mąka z amarantusa
  • mleko
  • szczypta soli
  • woda gazowana
  • olej rzepakowy 2 łyżki



PRZYGOTOWANIE
Na patelni rozgrzej 1 łyżeczkę oleju. Chochelką nakładaj porcje ciasta na naleśniki. U mnie wyszło 8 naleśników.

W głębokiej patelni podsmaż mięso oraz pozostałe składniki. Ser dodaj pod sam koniec. Faszeruj naleśnika i zawijaj. Następnie na patelni rozgrzej olej. Krokiety obtocz w jajku i bułce tartej. Smaż z obu stron nie zapominając o bokach :)

Krokiety podałam z jogurtem naturalnym. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)

Miłego dnia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...