Strony

8 września 2015

Ciasto z bezą i bananami



SKŁADNIKI:
  • 400 ml jogurtu greckiego
  • 200 g twarogu półtłustego
  • 1 łyżeczka cynamonu
  • 4 żółtka
  • 4 tabletki stewii
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 1 opakowanie budyniu czekoladowego bez cukru
  • 3 łyżki otrębów owsianych
  • szczypta nasion chilli 
  • 1 duży banan


  • Beza: 4 białka, szczypta soli, 1 łyżeczka naturalnego kakao


PRZYGOTOWANIE:

Zacznijmy od zrobienia masy na ciasto. Wszystkie składniki oprócz bananów umieść w mikserze i zmiksuj do uzyskania gładkiej masy. Przelej masę do formy (ja wybrałam tortownicę). Umyj miskę miksera. Białka można ubijać ręcznie, dla mnie to za długo trwa i jestem leniwa :). Użyj w mikserze specjalnej końcówki do ubijania białek. Wyłóż masę a bezę (ubite białka) na wierzch masy na ciasto. Wstaw do rozgrzanego piekarnika 200 stopni i piecz wstępnie około 40 minut. Po tym czasie na chwilę wyjęłam ciasto. Pokruszyłam bezę i dodałam do ciasta, wtedy też dołożyłam pokrojonego banana. Piekłam dalej przez 40 minut. 







5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. O tutaj :) Wyłóż masę a bezę (ubite białka) na wierzch masy na ciasto. Wstaw do rozgrzanego piekarnika 200 stopni i piecz wstępnie około 40 minut. Po tym czasie na chwilę wyjęłam ciasto. Pokruszyłam bezę i dodałam do ciasta, wtedy też dołożyłam pokrojonego banana. Piekłam dalej przez 40 minut.

      Usuń
    2. wygląda jak banan powtykany w twarde owsiane ciastko

      Usuń

Bardzo dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)

Miłego dnia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...