Strony

11 lutego 2016

Tort urodzinowy (Moje 26 urodziny) - Thermomix TM 5


SKŁADNIKI:

  • 4 jajka
  • 120 g cukru
  • 1 łyżeczka cukru wanilinowego
  • 120 g mąki pszennej
  • szczypta soli




PRZYGOTOWANIE:
Założyć motylek. Do naczynia miksującego włożyć jajka, cukier i cukier wanilinowy, ubijać 6 min/ 37*C/obr. 4. Ubijać kolejne 6 min/obr. 4.
Dodać wokół motylka mąkę i sól, wymieszać 4 s/obr. 3.
Zdjąć motylek i dokładnie wymieszać kopystką.

Masę przelać do natłuszczonej tortownicy (22 cm średnicy). Piec w temperaturze 180*c przez 25 minut.

Gdy przekroiłam biszkopta nasączyłam go smakową wódką (żurawina) i wysmarowałam marmoladą truskawkową. Polewa została zrobiona z gorzkiej czekolady (2 tabliczki- kąpiel wodna lub można rozpuścić z masłem). Udekorowałam całość owocami.


Lata lecą. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)

Miłego dnia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...