Strony

7 lipca 2014

Polska specjalność- klopsiki z kaszą | Wielki test !!! Aż 7 obiadów za 100zł. "Moje Smaki Życia"


Moje Smaki Życia - strona 46. Numer 7 lipiec 2014   ---> KLIK

Składniki:
  • 300 g kaszy gryczanej (3 woreczki)
  • 250 g mięsa mielonego z łopatki wieprzowej i wołowiny Kraina Mięsa (1/2 opakowania)
  • 1 bułka z pełnego ziarna (w gazetce są to 2 łyżki bułki tartej- ja dodałam wymoczoną bułkę)
  • 2 marchewki
  • pietruszka korzeń (ja pominęłam)
  • cukinia
  • pomidor
  • czerwona cebula
  • biała cebula (dałam dodatkowo)
  • 90 g sera kanapkowego półtłustego Luxmilk
  • 2 łyżki jogurtu greckiego Tolonis
  • 3 łyżki oliwy z oliwek (dodałam zamiast oleju rzepakowego)
  • 100 g mix sałat z rukolą
  • 1-2 gałązki natki pietruszki
  • sól i pieprz


dodatkowo dodałam kilka plasterków szynki dojrzewającej i garść posiekanego lubczyku.


Przygotowanie:
Kaszę należy ugotować, ostudzić opłukać. 
Mięso wymieszać z bułką, doprawić solą i pieprzem. Uformować mini klopsiki i ułożyć na papierze do pieczenia, wsadzić do rozgrzanego piekarnika na 200 stopni 20 minut (gazetka zaleca 18-0 stopni i 15 minut) opcja pieczenia to góra i dół.

Warzywa umyć. Marchewkę obrać. Marchewkę i cukinie pokroić na cienkie plasterki. Cebule i pomidora pokroić na ósemki. Warzywa podsmażyć głębokiej patelni z dodatkiem oliwy z oliwek. Gdy mięso i kasza będą gotowe dodajemy je na patelnię do warzyw. Smażymy chwilkę mieszamy i przekładamy wszystko do brytfanny. Pieczemy około 30 minut. W połowie pieczenia dodajemy ser :)

Podajemy z mixem sałat i sosem (jogurt, oliwa i natka pietruszki)

1 porcja dania to około 522 kalorie.







Smacznego !!!


Cukinia 2014

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)

Miłego dnia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...