21 września 2015

DIETETYCZNE BROWNIE Z CZERWONEJ FASOLI

Dietetyczne brownie z czerwonej fasoli



SKŁADNIKI:
2 puszki czerwonej fasoli
4 jajka
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1 opakowanie puddingu lub budyniu czekoladowego bez cukru
5 łyżek naturalnego kakao
2 łyżki otrębów żytnich
2 łyżki oleju rzepakowego lub kokosowego
1 łyżka masła orzechowego bez soli i cukru
1 płaska łyżka nasion chilli

PRZYGOTOWANIE:

Fasolę opłucz. Wszystkie składniki umieść w mikserze i miksuj. Ja dodałam odrobinę mleka sojowego bo konsystencja wyszła zbyt kleista i twarda. Wszystko zależy od jajek i fasoli. Przełóż na blaszkę lub do misy multicookera. W piekarniku piecz 35-40 minut w temperaturze 180 stopni.
W multicookerze ustaw program CAKE i czas 40 minut.


Plewa z czekolady (kąpiel wodna) i wiórki kokosowe.












Dietetyczne brownie z czerwonej fasoli











8 komentarzy:

  1. Bardzo oryginalny przepis chętnie wypróbuję :) wygląda bardzo smakowicie! Z mojej strony polecam Ci przepis na chleb zmieniający życie jest super! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie taki oryginalny bo teraz internet zasypany podobnymi przepisami :) grunt to dodać coś od siebie :)

      Usuń
  2. jakoś ciasto z czerwonej fasoli mnie nie zachwyciło. Może Twój przepis to zmieni, bo wygląda naprawdę apetycznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie byłam przekonana. Jednak na pomysł wpadł mąż. Robimy przynajmniej raz w tyg :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)

Miłego dnia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...