17 maja 2015

Duszona golonka


SKŁADNIKI:
  • 1 golonka (nie wiem ile ważyła moja bo dostałam od rodziców :))
  • 500 g kapusty kiszonej


  • 2 łyżki oleju
  • 250 ml wody
  • 8 ząbków czosnku
  • 1/2 pęczka natki pietruszki
  • garść przypraw (liście laurowe, ziele angielskie, owoc jałowca, połamany cynamon, goździki, suszone płatki czosnku, kolorowy pieprz, suszone papryczki chilli)
  • świeżo mielona sól himalajska z przyprawami (sama komponuje od kiedy skończyła się oryginalna zawartość młynka soli Azjatico)
  • świeżo mielony pieprz
  • 2 łyżeczki musztardy sarepskiej
  • 1 łyżka papryki wędzonej
  • 1 marchewka
  • 1 korzeń pietruszki
  • 1/4 pora
  • 1 duża cebula czerwona


PRZYGOTOWANIE:
Golonkę obmyć i jeśli trzeba to oczyścić z włosków. Ponacinać dość głęboko aby przebić się przez skórę. Natrzeć i zalać dokładnie mięso marynatą (olej, woda i przyprawy oraz musztarda). Odstawić do lodówki, najlepiej na całą noc. Zamarynowaną golonkę przekładamy wraz z marynatą do misy multicookera w której dno zostało wyłożone kapustą i pozostałymi warzywami. Ja dolałam jeszcze 100 ml wody. Zamknąć pokrywę i ustawić program STEW i czas 2 godziny. 


Skóra sama odchodzi, mięso wręcz rozpływa się w ustach i ten aromat mmmmmmmmmmm.



SMACZNEGO !!!!























1 komentarz:

  1. Bardzo apetycznie przygotowane danie, ale wg mnie mocno gryzie się na tym tle, za pstrokato. Zdecydowanie bardziej ładnie wyglądało by zdjęcie tego dania zrobione na czystym jednolitym tle. Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)

Miłego dnia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...