6 kwietnia 2015

Galareta drobiowa z batatami


SKŁADNIKI:
  • 4 ćwiartki z kurczaka
  • 1 opakowanie włoszczyzny mrożonej (może być jak najbardziej świeża, mnie na galaretę ochota naszła wczoraj wieczorem i miałam tylko mrożoną)
  • 1/2 opakowania mrożonej fasoli
  • 1 duży batat
  • 2 litry wody
  • 1 opakowanie suszonego lubczyku
  • pieprz czarny mielony (do smaku)
  • żelatyna


PRZYGOTOWANIE:
Wszystkie składniki (oprócz batatów i żelatyny) wrzuciłam do misy multicookera. Zalałam 2 litrami wody. Ustawiłam program COOK i czas 1 godzina i 15 minut. Na 15 minut przed końcem dodałam pokrojone w kosteczkę bataty. Po upływie czasu z wywaru wyjęłam mięso i warzywa. Do dość ciepłej ale nie gorącej wody dodałam żelatynę. Mięso rozdziobałam na kawałki. Podzieliłam warzywa i mięso do trzech większych pojemników. Zalałam wywarem. Odstawiłam do całkowitego ostygnięcia, następnie do lodówki. 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)

Miłego dnia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...