8 lutego 2015

Odlotowy sen.

Miałam dziś sen !!!

Cudowny sen.

Obym kiedyś mogła spełnić to co mi się dziś przyśniło. 

A było to tak:


Siedziałam sobie w pracy. Nagle podjechał cały oklejony kolorowy samochód z wyraźnie widocznym logo Kuchnia+ i wyszła z niego grupka ludzi. Mieli ze sobą pełno walizek i pełno karteluszek. 
Przedstawili się i wyjaśnili powód dla, którego się tutaj zjawili.
Otóż w drodze jakiegoś tam losowania chybił trafił wylosowali mojego bloga i postanowili dać komuś życiowa szanse na prowadzenie własnego programu. Program odbywałby się w plenerze. Miejscem pracy byłby super restauracyjny autobus. Ale nie taki stojący food truck. W środku też byłby miejsca dla klientów, którzy mogliby na wizji kosztować dań stworzonych w ramach programu. Tworzenie lokalnych produktów oraz zachęcanie mieszkańców różnych miast i wsi do próbowania kuchni ze wszystkich stron świata. 

Mówię Wam sen marzenie :)

Czy można sobie coś lepszego wymarzyć/wyśnić?

A potem obudziła mnie jakaś masakryczna burza śnieżna. Tak dokładnie była burza i napierdzielało śniegiem.

Tak to mniej więcej wyglądało:


1 komentarz:

  1. Ale beka :P Fajny blog :)
    Zapraszam do mnie http://hopeinmusichim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)

Miłego dnia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...