3 lutego 2015

BLOG ROKU 2014

Blog kulinarny dla tych, którzy poszukują inspiracji… Masa ciekawych przepisów i wariacji na temat gotowania, bo gotowanie jest sztuką, a w kuchni jestem artystką.


Głosowanie jest do 10 lutego.

11 lutego mam urodziny.

Zrobicie mi prezent urodzinowy na 25 urodziny? :D


RUSZYŁO GŁOSOWANIE SMS, KTÓRE POTRWA DO 10 LUTEGO, DO GODZINY 12:00. ZAGŁOSUJ NA MÓJ BLOG, JEŻELI UWAŻASZ, ŻE POWINNAM PRZEJŚĆ DO KOLEJNEGO ETAPU!

  • ŚRODKI POZYSKANE Z GŁOSOWANIA SMS, ZOSTANĄ PRZEZNACZONE NA RZECZ FUNDACJI DZIECI NICZYJE info tutaj klik


ABY ZAGŁOSOWAĆ WYŚLIJ SMS NA NUMER 7122,
W TREŚCI PODAJĄC NUMER BLOGA- W moim przypadku jest to numer E11386
KOSZT SMS-A WYNOSI 1,23 ZŁ

PAMIĘTAJ, ABY NIE WSTAWIAĆ W TREŚĆ SMS-A SPACJI!

KLIK :)

2 komentarze:

  1. Gratuluję odwagi i mocno trzymam kciuki. Czekam na relację z warsztatów Jamiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serducha za wsparcie. Jednak znajduję się między 90 a 100 miejscem :) co i tak mnie cieszy.

      Usuń

Bardzo dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)

Miłego dnia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...