23 października 2014

Mini Disco. Kolorofony fajna sprawa.

Ograniczenia
Ograniczyliśmy do minimum oglądanie telewizji. Chcesz bajkę okej, nie ma sprawy jedna podczas picia kaszki przed spaniem. Zamiast bajek możemy się przecież bawić, czytać, malować i gotować. ostatnio nawet urządzać mini disco.


Jest już ciemno...
Nadeszły najgorsze dni, ciemne dni. Dzień bardzo krótki, noc bardzo długa. Zdecydowanie tego nie lubię. Moja pasja tego nie lubi. Gotowanie w sztucznym świetle i robienie zdjęć to jakaś totalna masakra. Już napisałam list do Świętego Mikołaja z prośbą o sprezentowanie mi mini studia fotograficznego tak abym w diabelskich ciemnościach mogła robić zdjęcia, takie które będą się nadawy do publikacji na blogu. Jak wiadomo, jemy oczami.


Kolory, magia kolorów...
Mój tato to super facet. Zawsze był i jest moim bohaterem. Spełniał i po dzień dzisiejszy stara się spełniać moje marzenia. Będąc nastolatką marzyłam o pokoju kolorowym w stylu disco. Zrobił mi go :)
Była kula dyskotekowa na samym środku sufitu, kolorofony, kręcące się dodatkowe kolorowo święcące kule i stroboskop. Pokój marzenie, cieszyłam się nim długie lata aż do momentu wyjechania na studia. Sprzęt pochowano, z mojego pokoju rodzice zrobili sobie wymarzoną dużą sypialnie. 


Mijają dni, mijają lata...
Sprzęt zbiera kurz w piwnicy. Szkoda go trochę. Poprosiłam więc tatę o odszukanie mojego sprzętu. Pięknie zapakowane i wyczyszczone zabrałam do domu. Położyłam i tak przeleżały kolejny rok. Gabryś pewnego dnia po powrocie z przedszkola powiedział, że mam mu włączyć muzykę bo chciałby potańczyć. 
Muzyka puszczona na ful, dziecko tańczy. Ale jakoś tak drętwo jest, coś mi nie pasowało. Zaglądam do tej szafy wyciągam z reklamówki. Uśmiech się maluje na mej twarzy :)


Ale po co Ci to...
Warto taki mieć. Nie jest to drogie coś w granicach 70-150 zł. od teraz nawet nie będę tego chować :) bo i po co. Lampka nocna jak ta lata i to jeszcze mrygająca, zmieniająca kolory. Na "rodzicielskie" imprezy tez się przyda, urodziny, imieniny itd. Wspólne rodzinne wieczory nabierają klimatu. Dziecko zadowolone do granic możliwości. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)

Miłego dnia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...