25 października 2014

Kanapki z Masłem Orzechowym PRIMAVIKA



SKŁADNIKI NA KANAPECZKI:
1 kromka ciemnego chleba
masło orzechowe primavika bez soli i cukru
garstka suszonych rodzynek
szczypta słodkiej posypki kolorowej do dekorowania deserów
starta 1/2 kostki gorzkiej czekolady





 ZDROWIE
Trzeba je promować !!! Trzeba wpajać wiedzę ludziom na temat żywienia. Jednakże wiem tez, że dla nas Polaków zdrowa żywność jest bardzo droga. Zarobki mamy koszmarne, a wzrost cen produktów z roku na rok coraz większy. Zatem jeżeli jakiś super zdrowy produkt jest godny uwagi to będzie on na moim blogu, w moich wpisach promowany. Niech inni też się o pewnych produktach dowiedzą. Prawda jest też taka, że czasem dopisze mi szczęście i niektóre produkty udaje mi się wygrać. Tylko wiadomo nie ma nic za darmo. Trzeba wziąć udział w konkursie i ruszyć do sziałania swoje szare komórki.

Dlaczego to masło?

Jest to produkt przygotowany z myślą o tych, którzy unikają lub ograniczają spożycie cukru i soli w swojej diecie. Zawiera cynk, cenne kwasy tłuszczowe i lecytynę.
Polecane dla sportowców.

 Czysty, orzechowy smak tego masła doskonale komponuje się z dodatkami zarówno słodkimi, jak i słonymi.

 Składniki:
Orzeszki arachidowe 94%, emulgator: lecytyny (z soi), częściowo utwardzony tłuszcz palmowy (zawartość tłuszczów trans <1%), błonnik pszenny bezglutenowy, aromat: wanilina.
Informacja dla alergików:Zawiera: orzeszki arachidowe, soję, może zawierać: sezam i migdały.
Zawiera naturalnie występujące cukry.
Tłuszcz z orzeszków arachidowych na powierzchni masła jest zjawiskiem naturalnym.



http://www.primavika.pl/maslo-orzechowe-bez-soli-i-cukru/





Lokowanie produktu.
Dostaję czasaem od czytelników pytania "Po jaką cholerę wstawiasz zdjęcia z danym produktem", "jesteś głupia i tak nie przyniesie to Tobie sławy". Pozostawię to bez komentarza, szkoda na to mojego czasu.

Każdy prowadzi swojego bloga na swój własny sposób. Ja prowadzę po swojemu i to moja sprawa jak blog wygląda i co na niego dodaję.

Jeżeli jakiś "produkt" jest godny uwagi i napisania o nim to tak właśnie robię. Nie mam z tego korzyści finansowych, ani zalweania mojego domu kontenerami z darmową żywnością do zareklamowania. Nie...tak nie jest. Praktycznie każdy mój zakup jest w 100% przemyślany. Zaczęłam zwracac uwagę na etykiety, zwłaszcza jeśli chodzi o jedzenie dla dziecka.

Bo ja nie pogardzę i nie odmówię sobie czasem zjedzenia tej cholernie nafaszerowanej największym syfem zupki chińskiej. Cóż najwyżej będę świecić w nocy. Jem to już na swoją odpowiedzialność.


SKARB
Moim najwiekszyn, nacenniejszym skarbek dla mnie jest moje dziecko. Zrobię wszystko aby zadbac o to by jadło jak najklepiej i jak najzdrowiej. Małe grzechy będą miały miejsce bo życie mamy tylko jedno. Grzech pod kontrolą rodzica to nie taki tam znowu duży grzech :)



1 komentarz:

  1. Ja to masło uwielbiam :) Polecam również masło orzechowe naturalne i masło migdałowe tej samej firmy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)

Miłego dnia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...