7 września 2014

Piersi w marynacie egzotyczno europejskiej wypełnione serem


Składniki na marynatę:
  • 1/2 słoiczka musztardy francuskiej
  • 100 g zielonej pasty curry
  • 3 łyżki sosu tajskiego słodko-pikantnego 


Składniki:
  • 1 kg piersi z  kurczaka
  • płatki owsiane
  • ser żółty


Przygotowanie:
Piersi dzielimy na pół tak aby otrzymać dwa cienkie filety. Filety zalewamy marynatą i odstawiamy na noc do lodówki. następnego dnia smażymy je na patelni wyłożonej papierem do pieczenia. Dzięki tej metodzie nie musimy używać tłuszczu i mamy pewność że mięso nie zacznie nam przywierać do patelni. Zrobiłam to mięso na dwa sposoby. Kilka kawałków dodatkowo posypałam płatkami owsianymi a do reszty dodałam ser żółty i zawinęłam w roladkę (która mi się rozwaliła)







1 komentarz:

  1. Podoba mi się taki pomysł na obiad:) Wygląda bardzo smacznie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)

Miłego dnia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...