7 września 2014

KONKURS !!! Domowy serek owocowy, lepszy niż Almette !!!

Na samym dole znajdziecie przekierowanie do konkursu do którego zgłosiłam swój przepis.
Zapraszam do udziału.



Składniki na serek owocowy:
  • 500 g chudego sera twarogowego
  • 1 figa indyjska
  • 400 g jogurtu naturalnego
  • 5 jabłuszek (dostałam od taty z działki), jeżeli chcemy takie z zieleniaka to wystarczą 2 
  • 1 duży banan
  • 1 czubata szklanka mieszanki owoców leśnych (miałam zamrożone i takie wrzuciłam do miksera)


Dodatkowo:
  • wafle ryżowe
  • otręby ze śliwkami
  • płatki owsiane


Wszystkie składniki na serek owocowy wrzucamy do miksera. Zaczynamy miksować od stopnia najniższego, powoli przechodząc na najszybsze obroty. Gotowy serek podałam w formie kanapek z użyciem wafli ryżowych. Górę posypałam otrębami i płatkami owsianymi.

Szybko, prosto i smacznie.






Mój autorski przepis bierze udział w konkursie.
Wy też zgłaszajcie swoje przepisy
KLIKNIJ W OBRAZEK - przekierowanie na stronę konkursu

Różowe wrześniowe śniadanie (Nie) nudna kanapka

2 komentarze:

Bardzo dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)

Miłego dnia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...