25 września 2014

Czekoladowe naleśniczki dla dzieci.

Śniadanie
Dzisiaj zaserwowałam synkowi na śniadanie naleśniczki. Co prawda wiem, że w przedszkolu ma śniadanie ale zrobiłam mu je bo miałam taką ochotę. Resztę zapakowałam sobie na obiad do pracy :)
Pomysł trafiony w dziesiątkę !!!
Pierwszy raz nie musiałam gotować kaszki manny :)
Nie ma w niej nic złego, ale wiecie codziennie rano i wieczorem "kakusia z kakałem"...ileż można ???!!!???

Staram się podawać dziecku to co najlepsze. 

A jak u Was wyglądają śniadania?

Składniki:
  • 3 jajka
  • 1 czubata łyżka cukry brązowego
  • mleko 
  • 3 kostki czekolady gorzkiej (posiekać, rozkruszyć)
  • mąka orkiszowa
  • płatki owsiane
  • 1 łyżeczka prawdziwego kakao
  • szczypta różowej soli himalajskiej
  • 2 kropelki olejku waniliowego


Przygotowanie:
Wszystkie składniki zmiksowałam ze sobą za pomocą blendera. Nie napisałam ilości gramowej pewnym produktów bo ja robię to na oko. Nie wiem ile dokładnie sypię mąki czy wlewam mleka. masa ma być nie za rzadka ani za gęsta. Masę naleśnikową wylewam chochelką na rozgrzaną patelnię (bez dodatku tłuszczu)


Dodatki:
  • kakao
  • płatki owsiane
  • masło orzechowe (takie bez soli i cukru PRIMAVIKA kliknij tutaj: Facebook)
  • domowej roboty dżem truskawkowy (dostałam od mojej mamy)







Naleśniki na 100 sposobów

6 komentarzy:

  1. A ten szlaczek to z masła orzechowego? :) I na jakiej patelni smazysz? Próbowałam na ceramicznej bez tłuszczu ale nie wychodziły rumiane :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam patelni z tego zestawu: Tefal Ingenio smalt L4709852.
      mam go już 3 lata i jestem bardzo zadowolona.

      Usuń
    2. Naleśniki polałaś masłem orzechowym? Jak to zrobilas?

      Usuń
    3. masło na łyzkę i do grubego woreczka. dziurka zrobiona nożem i wyciskałam masło z woreczka :)

      Usuń
  2. ale bym chciała, żeby mi ktoś takie zrobił ;P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)

Miłego dnia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...