24 lipca 2014

Moja niemiła przygoda z www.centrumrowerowe.pl


Towar i usługa jakie zamówiłam od www.centrumrowerowe.pl:
  •     Rower miejski Vivida koła 26" 3 biegowy r. 16" niebieski 2014' Kolor: niebieski; Rozmiar/Cecha: 16";
  •     Usługa regulacji roweru przed wysyłką



Moja opinia jest bardzo negatywna. Mimo, że kontakt z biurem obsługi klienta miałam bardzo dobry (infolinia). Zamówiłam wyżej wymienione towary i usługi. Rower otrzymałam kompletnie rozebrany, nie wyregulowany (nie nadający się do jazdy). W dodatku uszkodzony tylni błotnik i zdarty lakier. W zestawie nie było także lewego pedału. Uważam, że jest to totalne oszustwo i robienie klienta w konia. Po zgłoszeniu tych uwag przysłano mi nowy błotnik i dodatkowe 2 pedały. Wszystko ok., gdyby nie fakt, że rower dalej był nie poskładany ani nie wyregulowany.







Ja jako kobieta nie mam obowiązku posiadania całej masy kluczy i imbusów by poskładać sobie samej rower, dodatkowo nie mam wiedzy na temat montażu jak i ustawiania hamulców i biegów. Co prawda koszt rzekomego „wyregulowania roweru przed wysyłką” to sprawy tylko 30zł, ale jednak czuję się oszukana i okradziona. Ponieważ na miejscu każdy serwis liczy obie 150zł za kompleksowe wyregulowanie roweru. Postanowiłam poskręcać sama z pomocą męża. Udało nam się, i teraz rower śmiga bardzo dobrze.  

Co do roweru jako produktu, odpowiednio poskładanego i wyregulowanego to nie mam zastrzeżeń. Bo jeździ jak trzeba, jest lekki i wygodny. A przede wszystkim wzór i kolor ma taki jak sobie marzyłam.


 Ostatecznych poprawek dokonał mój znajomy z pracy, który akurat zna się na rowerach. więc wiem, że nic mi nie grozi wsiadając na rower.



Jednocześnie uważam, że skoro Centrum Rowerowe zamawia od kogoś innego rowery lub części to powinni przed wysyłką sprawdzić stan wysyłanych produktów. Bo najwidoczniej to nie ma miejsca. Towar jest idealnie zapakowany, wiec nie wierzę ze ktoś normalny wyśle do klienta totalnie uszkodzony towar i w dodatku nie poskładany. Nie tego oczekiwałam.

Nie chciało i nie chce mi się bawić w odsyłanie produktu, bo nie o to chodzi. Boli mnie sam fakt oszukania klienta. Przecież, nie będę domagała się przyjazdu ekipy z Centrum Rowerowego aby jednak poskładali mi rower. Poskładany i gotowy do jazdy miał być dostarczony. (nie było także instrukcji obsługi jak poskładać rower).


NIE POLECAM TEGO SKLEPU.
BYŁY TO MOJE PIERWSZE I OSTATNIE ZAKUPY, BOJE SIĘ KOLEJNEGO ROZCZAROWANIA. 

4 komentarze:

  1. bardzo dobrze że piszesz o tym incydencie. Ale gdyby rower był poskładany to powiem że jest śliczniusi <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rower jako rower sprawdza się super.

      Moi rodzice zamówili u nich koszyczek do mojego roweru i fotelik dla dziecka - wszystko ok.

      los chciał, że na mnie trafiło takie feralne zamówienie.
      Zapewne wiele osób daruje sobie opinie, ja nie popuszczę. tak wiem, znajdą się zaraz osoby które mi powiedzą, że mogłam rower kupić u siebie na miejscu. Ale u mnie takich nie ma a jak są podobne to za ponad tysiąc.

      Jak wspomniałam rower po poskładaniu jeździ bardzo dobrze, lekko i jest wygodny.

      Usuń
  2. Kochana rowerów sie nie zamawia przez neta.
    Idzie sie przymierza i kupuje.
    Mi mama wysłała ostatnio dla córki mały rowerek.
    Kurierka tak go potraktowała, że błotnik wgnieciony, bagaznik naderwany i z przodu koszyczek zgnieciony.
    No rece opadaja :((
    Dlatego jesli zamawia się coś cennego od razu przy kurierze sie otwiera przesyłke i sprawdza stan.
    Wtedy on spisuje odpowiedni protokół.
    Niestety to nasza wina....bo nie rozpakowałyśmy przy nim.
    A sklep teraz nie ma odpowiedzialności..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale w moim przypadku sklep przysłał nowe części na swój koszt. już tak na prawdę pal licho ten błotnik, chodzi o sam fakt,ze zapłaciłam za poskładany rower a musiałam to robić sama. czyli okradziono mnie jakby nie patrzeć na głupie 30zł. Ale tu 30, tam 30 i już na 10 klientach mają 300zł do przodu a usługa nie wykonana.

      Jak mówiłam oglądałam u mnie w mieście rowery i albo nie było takiego jaki by mi się podobał, lub cena zbyt wysoka. A potrzebuje rower by raz góra dwa razy w tyg pośmigać po godzinę.

      Usuń

Bardzo dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)

Miłego dnia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...