9 lipca 2014

Ambasadorka Le Petit Marseillais. | rekomenduj.to

Witajcie !!!

Właśnie tuż po powrocie z pracy odebrałam swoją paczkę Ambasadorki Le Petit Marseillais :)

Tak jak obiecałam. Dla zgłoszonych 20 testerek nowych produktów w poniedziałek wysyłam próbki kosmetyków wraz z listem. Będę Wam ogromnie wdzięczna za wiadomość zwrotną, która odbędzie się drogą mailową. Wszelkie szczegóły poznacie w liście :)



Jestem bardzo zadowolona z tego faktu, że dostałam się do tej kampanii. To moja pierwsza kampania w życiu. 

Z ręką na sercu mogę powiedzieć, że strona Rekomenduj.to jest w 100% wiarygodna. 


Mam ogromną nadzieję, że na tej kampanii nasza współpraca się nie zakończy. Sumiennie wykonam zlecone mi zadanie i w odpowiednim momencie zdam pełną relację i raport z badań jakości produktu. 

Na tę chwilę ten post jest wpisem informacyjnym. Już niebawem pojawią się pierwsze opinie.

Dzisiejsze paczki trafiły do wielu rożnych kobiet, które jak ja zostały Ambasadorkami LPM :)







W skład paczki Ambasadorki wchodzi:
"Co znajdziesz w swojej Paczce Ambasadorki? 

List, w którym napisaliśmy kilka słów specjalnie dla Ciebie!
  • Przewodnik po świecie Le Petit Marseillais, który mamy nadzieję umili Ci naszą wspólną podróż!
  • 2 pachnące produkty Le Petit Marseillais! Poznasz żel pod prysznic o zapachu kwiatu pomarańczy oraz mleczko do skóry suchej ze słodkim migdałem.
To jednak nie koniec!
 

Możesz obdarować swoje koleżanki saszetkami zarówno żelu jak i mleczka. Twoja paczka skrywa aż 20 takich zestawów. Zapowiada się ciekawie? Możesz już zadzwonić do swoich koleżanek i powiedzieć im, że będziesz miała dla nich niespodziankę:) "





Przewodnik po świecie Ambasadorki Le Petit Marseillais

















Oraz próbki dla 20 testerek !!!




2 komentarze:

  1. i ja dostałam swoją paczkę :) pięknie zapakowana :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)

Miłego dnia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...