24 maja 2014

Mule gotowane w sosie śmietanowo-czosnkowym

Będąc dziś na zakupach natknęłam się w Almie na gotowe danie, które trzeba jedynie odgrzać. 
Skusiłam się i w zasadzie nie żałuję. Jednakże tylko porcja jak dla wróbelka i zrobiła mi ogromnego smaka na znacznie więcej :)

Przy kolejnej wizycie z pewnością znowu kupię to danie, lecz już w innym smaku.

Cena za opakowanie to 29 zł.
Nie jest tak źle, bo mogłoby być drożej.

Najeść się tym nie najemy, ale za to spróbujemy dobroci.

Ogólnie to z ręką na sercu polecam jeżeli u Was je znajdziecie. 







Mule są smacznym bardzo zdrowym i dietetycznym pożywieniem, zawierają białko, minerały i drogocenne kwasy omega-3 i omega-6.
Wystarczy podgrzać je bez gotowania 5-6 minut.
Mule to smaczna przekąska lub danie główne i doskonale komponuje się z potrawami z pasty, z ryżu lub sałaty. 

4 komentarze:

  1. Wyglądają super!:)

    Zapraszam do mnie! Dzisiaj - puree z zielonego groszku!

    www.paczekwkuchni.blogspot.com

    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie mogę przełknąć takich specjałów.:) A cena też robi swoje.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba się raz przełamać i zobaczyć czy smakuje czy jednak sobie odpuszczamy dalsze podchody :)
      Mi pewne rzeczy zaczęły smakować z wiekiem o ile można tak to określić.

      Usuń

Bardzo dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)

Miłego dnia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...