20 marca 2014

Wiosna do mnie zawitała :)

Piękna pogoda.
Bezchmurne niebo.
Słoneczko.
18 stopni !!!

A mój Gabryś chory. Gorączka i.......??? Mięczaki zakaźne.
Miał już ktoś z tym do czynienia?
Choroba nie jest groźna, nie boli.
Za to leczy się nawet do roku czasu :(


Na poprawę nastroju wrzucam dzisiejsze zdjęcia z mojego małego ogródkowego zakątka :)

Cebulki kwiatowe dostałam od mojego taty i jak widać dobrze się przyjęły :) czekam  na resztę.

Miłego dnia :)

Pogoda w sam raz imieninowa, jak na pierwszy dzień wiosny :)

20 marca to pierwszy dzień astronomicznej wiosny. Co z popularnym 21 marca Dniem Wagarowicza? Musi odejść do historii, bo za naszego życia wiosna tego dnia już nie przyjdzie. Będzie zaczynać się wcześniej. Dlaczego? Wyjaśnia to Karol Wójcicki z Centrum Nauki Kopernik. 
Teks z : TVN METEO 24







3 komentarze:

  1. Bardzo miło popatrzeć. Takie kwiaty, takie widoki uspokajają i cieszą oko. Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :) Również cieszę się, że już wiosna i piękne słoneczko. A dla Gabrysia życzę zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas bez poprawy, a nawet dużo bardziej sie pogorszyło :(
      Doszła nieustanna gorączka, zapalenie gardła i migdalków...... zakończyło się zastrzykami :( i lekami przeciwko biegunce :(

      Usuń

Bardzo dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)

Miłego dnia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...