16 lutego 2014

Sałatka z tuńczykiem

Składniki:

  • 3 woreczki ryżu
  • 2 cebule
  • 1 puszka tuńczyka (dowolny, ja lubię w oleju)
  • 1 puszka groszku
  • 5 kiszonych ogórków
  • pieprz i sól do smaku


Dodatki, to kwestia gustu. 
Ja dodałam i wymieszałam już na talerzu z majonezem i roszponką :)



Przygotowanie:
Co tu dużo pisać :) składniki mieszamy z ugotowanym i ostudzonym ryżem :). Cebula w kostkę, ogórki również. Odcedzić groszek. Tuńczyka dodać wraz z olejem lub odcedzić :)


Sałatka z tuńczykiem

Smacznego !!!

3 komentarze:

  1. Świetnie skomponowana sałatka. Kiedyś podobną robiłam, ale bez groszku. Ale spróbuję też z groszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosty ale fajny przepis. Uwielbiam tuńczyka i na pewno skorzystam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć:) Super blog i niesamowite przepisy:) Na pewno będę z nich korzystała :)zapraszam do mnie http://agaslodziak.blogspot.com do obserwowania i komentowania :) Pozdrawiam cieplutko :) Aga
    PS obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)

Miłego dnia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...