24 stycznia 2014

HANDMADE polecam blogi :)

A zaczęło się tak.


Sklepowe zabawki zabawkami.

Jednak największy ukłon składam, ku osobom, które tworzą same. 

Miałam i mam okazję śledzić nowinki w tym temacie :)


Bransoletki, oczywiście wszystko ręcznie robione www.jest-cudnie.blogspot.com

Pierwsza osoba, która tworzy prawdziwe cuda, arcydzieła to www.matkanaturawielepiej.blogspot.com jej poczynania śledzę na instagramie i wyjść z podziwu nie mogę. I właśnie u niej zobaczyłam kolejne cudo, które wykonała www.zuchdziewczyna.pl  www.misiekrolisie.pl -> bez chwili zastanowienia zamówiłam misia dla mojego Gabrysia. Pomaga mu teraz w okresie przeziębienia :)

Wspierajmy Nasze POLSKIE zdolne złote ręce :)

misie, królisie i przyjaciele
OBRAZEK POBRANY http://www.misiekrolisie.pl/2013/12/mis-na-szydeku.html


zuch dziewczyna

clauditte miss cooking

A dla Was kobietki kochane Wielkie Wielkie Brawa za taką wspaniałą kreatywność !!!!





3 komentarze:

  1. super blog :-)
    zapraszam również na mojego bloga :-)

    www.kuchniaipodroze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Alez mi milo!:)))) dziekuje:);*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)

Miłego dnia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...