16 czerwca 2013

Knorr - Bitwa Na Smaki !!! - FINAŁ

Już w SOBOTĘ  w Pytaniu Na Śniadanie będziecie mogli oglądać to co działo się na konkursie.


Całkiem niedawno dotarłam wraz z mężem do domu.


Emocje dalej mnie trzymają :)

Dziękuję bardzo serdecznie marce,
 że dostałam taką szansę, że mój nadesłany przepis został zauważony, doceniony i wybrany do grona 30 finalistów, którzy będą walczyć między sobą w Bitwie Na Smaki :)

W dniu w którym otrzymałam maila z wiadomością o wygranej byłam w totalnym szoku. Niczego się nie spodziewając siedziałam i piłam jakiegoś drinka tuż przy Beach Barze :D

W pierwszej chwili napisałam do męża, aby zadzwonił na podany numer i to sprawdził. Okazało się, że to nie żart i potwierdził mój udział.

Zasady były proste :


www.przepisy.pl

A już później po pojawieniu się na stronie oficjalnych wyników skalałam z radości.

http://www.przepisy.pl/contests/bitwa_na_smaki_2_etap.pdf

Opiekunem mojej grupy został Pan Andrzej Truchlewski SZEF KUCHNI MARKI KNORR- Jeden z Jurorów II Międzynarodowego Konkursu Kulinarnego Trendy Chef 2013. Development Chef w Globalnym Centrum Innowacji Kulinarnych firmy Unilever.  Przez wiele lat był współpracownikiem Anthony’ego North’a (ucznia Michela Bourdina) oraz Gorgio Locatelligo. Juror Techniczny Kulinarnego Pucharu Polski 2012, Międzynarodowego Konkursu Kulinarnego Trendy Chef oraz konkursów Primerba Cup, Członek Honorowy Stowarzyszenia Polskich Kucharzy i Cukierników na Wyspach Brytyjskich.


Organizatorzy całego konkursu z dopracowaniem nawet najmniejszego szczegółu dopracowali nasze zakwaterowanie w Hotelu Sheraton. 30 uczestników wraz osobami towarzyszącymi.
3 dniowy pobyt wraz z wyżywieniem.

www.sheraton.pl


W dniu przybycia do Warszawy tj. 14 czerwca, zabrano każdego uczestnika do Centrum Techniki Kulinarnej DORAM, gdzie zapoznaliśmy się ze sprzętem  przydzielono nam stanowiska, dobór składników i podział na 2 tury konkursowe.
www.doram.pl




MARCIN MARKOWSKI- Szef kuchni Knorr z ogromnym kulinarnym doświadczeniem. Zdobywał je między innymi podczas kilkuletniego pobytu we Włoszech, gdzie w restauracji wyróżnionej 2 gwiazdkami Michelin poznawał tajniki kuchni śródziemnomorskiej. Dziś jest jej prawdziwym znawcą, a włoskie makarony i risotto nie mają przed nim tajemnic. Po powrocie do kraju kierował zespołem kucharzy w pięciogwiazdkowym warszawskim Hotelu Bristol. Współtworzył wszystkie z obecnie istniejących w Polsce organizacji zrzeszających szefów kuchni. Od 9 lat jest członkiem międzynarodowego zespołu kucharzy tworzących i doskonalących receptury produktów Knorr. Dziś, po ponad 20 latach pracy, jako kucharz, nadal uwielbia gotować i eksperymentować w kuchni. Obecnie zgłębia tajniki pieczenia „najprostszego chleba”, w którym mąka, woda i sól są jedynymi składnikami. Kulinarne inspiracje czerpie także z licznych podróży po Europie. Jak sam mówi, raczej nie słucha muzyki podczas pracy, bo dla niego gotowanie jest muzyką!





Z najwspanialszą, najcieplejszą, najmilszą i najbardziej ciepłą osobą jaką miałam przyjemność poznać a zarazem rywalizować. Teresa Kropidłowska.
A tutaj troszkę o Teresie http://www.przyslijprzepis.pl/uzytkownik/teresa-kr/st/traffic



Podczas całej "Bitwy Na Smaki" towarzyszyła nam obecność kamer i ekipy z  "Pytanie Na Śniadanie" 



Byłam chyba jedną jedyną najbardziej zestresowaną osoba. W ten oto sposób moje danie lekko zmieniło skład, formę i technikę podania :)


THAI SATAY & SHRIMPS







Dania wszystkich uczestników konkursu. Zdjęcia pochodzą ze strony jednej uczestniczek, która była ze mną razem w grupie u Pana Andrzeja Truchlewskiego - http://ostra-na-slodko.pl/warsztaty/bitwa-na-smaki-konkurs/




15 czerwca o godzinie 19:00 w Hotelu Sheraton odbyła się uroczysta kolacja wraz z wręczeniem nagród. Co prawda nagrody głównej nie wygrałam, ale za to jak każdy uczestnik konkursu otrzymałam zestaw noży marki FISKARS, oraz cały kosz produktów marki Knorr.
MENU:
http://ostra-na-slodko.pl/warsztaty/bitwa-na-smaki-konkurs/

Zdjęcie ze strony http://ostra-na-slodko.pl/warsztaty/bitwa-na-smaki-konkurs/

Zdjęcie ze strony http://ostra-na-slodko.pl/warsztaty/bitwa-na-smaki-konkurs/


Zdjęcie ze strony http://ostra-na-slodko.pl/warsztaty/bitwa-na-smaki-konkurs/

Zdjęcie ze strony http://ostra-na-slodko.pl/warsztaty/bitwa-na-smaki-konkurs/

Zdjecie ze strony http://ostra-na-slodko.pl/warsztaty/bitwa-na-smaki-konkurs/




A to moja nagroda !!!!




Dziękuje WSZYSTKIM co trzymali za mnie kciuki !!!!





z dnia 14 czerwca:

Godzina 19:00 oficjalna uroczysta kolacja dla finalistów konkursu firmy Knorr 'Bitwa na smaki' 


Godzina około 23:00
W hotelu przy naszym bankiecie przechodzi Pani Edyta Górniak w towarzystwie dwóch osob. 



Poprosiliśmy Panią Górniak o wspólne zdjecie. Na co reakcja Pani Edyty, a tutaj cytuje:


My: czy to Pani?
Ona: tak tak
My: to czy możemy poprosić Panią o wspólne zdjecie?
Ona: nie !!! Ja mam ograniczony czas!!! Proszę mnie nie dotykać!!!!!!!!!

Koniec!!!

3 komentarze:

  1. Będę do końca życia pamiętać ten weekend! :):):) pozdrawiam Cię :)

    Karolina Dąbrowska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy będzie.
      Przygoda życia a zarazem mój debiut konkursowy :)
      Raz się udało to uda się i następnym razem :D

      Całuję :*

      Usuń
  2. Bardzo się cieszę, że miałam przyjemność wziąć udział w tym wielkim finale. Było super :) Dziękuję wszystkim za przeżycia i miłe wspomnienia.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)

Miłego dnia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...