16 maja 2013

Omelette Au Fromage

                                  
 Ostatnio w internecie zobaczyłam ten filmik. Postanowiłam wiec wykonać na obiad tzw Omelette Du Fromage jak to mawia w kultowej bajce mózgolek Dexter :) Jednakże takiego dania nie ma, poprawna nazwa to Omelette Au Fromage :)

Składniki:
  • 4-6 jajek
  • 1/2 kostki sera feta
  • 1 ser camembert
  • 4 paluszki surimi
  • 1 różyczka brokuła
  • 1 cebula
  • 3 ząbki czosnku
  • 4 plasterki boczku


Przygotowanie:
Możemy wszystkie składniki zabełtać razem z jajkami lub same jajka z cebulą, czosnkiem a później umieszczać na omlecie resztę składników.
Ja zrobiłam tym drugim sposobem. Przez kilka minut smażyłam omlet, następnie umieściłam go w piekarniku na jakieś 10-15 minut. 180 stopni góra i dół.




Smacznego !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)

Miłego dnia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...