21 maja 2013

Kotlety mielone w panierce owsianej


Kotleciki wyszły tak aromatyczne, soczyste i sycące, że nawet mój 18 miesięczny synek zjadł dwa na raz :)

Składniki:
  • 1 kg mięsa mielonego wieprzowo-wołowe
  • 1 duża cebula
  • 5 ząbków czosnku
  • 20 g kapusty kiszonej
  • 2 jajka
  • oliwa z oliwek ( do smażenia)
  • 2 łyżki bułki tartek
  • 1 łyżka sezamu
  • 1 łyżeczka curry
  • 1 łyżeczka bazylii
  • 1 łyżeczka przyprawy grillowej
  • sól i pieprz do smaku
  • płatki owsiane (głęboki talerz)

Przygotowanie.:
Do mięsa mielonego dodajemy wszystkie składniki oprócz płatków. Dokładnie mieszamy i formujemy w kulki :D Obtaczamy w płatkach i przekładamy na rozgrzaną patelnię z dodatkiem oliwy z oliwek.



Smacznego!!!

4 komentarze:

  1. Klauduś, fajny pomysl na kotleta :)) na pewno sposoba się mojej teściowej, która uwielbia płatki owsiane :)) akurat mam jutro robić klopsiki, więc spróbuje :))
    Dziękuje za kolejne fajne inspiracje :)
    Pozdrawiam,
    Olinka - Smakowy Raj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się nazywa kotlet śmieciuch :) patrzę co jest w lodówce i dodaję hhehehe :) płatki też się gdzieś panoszyły po szafkach :)

      Usuń
  2. Juz kiedyś słyszałam o takich kotlecikach, ale jakoś zapomniałam ich zrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mielone mają to do siebie, że można do nich dodać praktycznie wszystko :) a zawsze wyjdą znakomite w smaku :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)

Miłego dnia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...