6 lutego 2013

Wątróbka drobiowa z cebulką i jabłkami

Składniki:
  • 1 kg wątróbki drobiowej
  • 2 duże cebule
  • 1 duże słodkie jabłko
  • 1 kostka masła - ja polecam to Łaciate
  • mąka do obtoczenia
  • 2 patelnie


Przygotowanie:
Wątróbkę myjemy i oczyszczamy z tłuszczu i żyłek. 
Obtaczamy ją w mące. Na patelni na której będziemy smażyć wątróbkę rozpuszczamy 3/4 kostki masła. Wkładamy kolejno kawałeczki wątróbki i smażymy z obydwu stron. W między czasie na drugiej patelni rozpuszczamy 1/4 kostki masła i dodajemy pokrojoną w talarki cebulę wraz z pokrojonym w kostkę jabłkiem, i smażymy tak aby cebulka się zeszkliła. Gdy wątróbka będzie już usmażona dodajemy do niej zawartość drugiej patelni i razem mieszamy na małym ogniu.




Smacznego !!!
A może wątróbka? Czyli podroby rządzą!

2 komentarze:

  1. Wątróbka wygląda cudownie, szczerze powiedziawszy taką wersję lubię najbardziej, z cebulą i jabłkiem, czasem dodaję jeszcze suszoną żurawinę. Dziękuję za udział w mojej akcji.
    Pozdrawiam,
    Moje Kulinarne Rozterki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rownież bardzo dziękuje, ze mogłam wziąć udział w takiej akcji kulinarnej i mogłam sie podzielić z innymi swoim przepisem.
      Gorąco pozdrawiam

      Usuń

Bardzo dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)

Miłego dnia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...