26 lutego 2013

Makaron z serem twarogowym + zasmażka

Jest kilka wersji na słodko czyli wersja nadal z białym serem twarogowym ale podawane z :
białym cukrem, rozkruszoną czekoladą czy też lekko obsypane kakaem, jogurt naturalne a do tego cukier waniliowy....no kombinacje i wariacje nie mają końca.

Ja najbardziej wolę wersje na słono. Do tego przepisu co ja mam można dodać także smażoną kiełbasę czy też brukselkę. 

Składniki:
  •  700 g makaronu - 1,99 zł
  • 2 średnie cebule - 0.52 zł
  • 500 g sera białego twarogowego - 4,98 zł
  • szczypta soli i pieprzu - tego juz raczej nie da się obliczyć :) no ale każdy ma w domu sól i pieprz
  • można jeść z keczupem, ja tak uwielbiam
  • 1/2 kostki masła - 2,79 zł
  • 2 łyżki bułki tartej - nie wiem jak sie to ma wagowo czy cenowo ale za 450 g bułki tartej zapłacimy 1,99 zł 


 Cena dania to : 12,27 zł

Przygotowanie:
Makaron gotujemy w osolonej wodzie wraz z odrobiną tłuszczu np. 1 łyżeczka oliwy z oliwek. Makaron powinien być miękki, ja dziś niestety go przegotowałam ;/....
Do makaronu dodajemy tzw. rozdzióbany  (rozdrobniony ser), i usmażoną na maśle cebulę wraz z dwoma łyżkami bułki tartej. Wszystko razem mieszamy i gotowe. Taka tam ciapka ale bardzo smaczna, oczywiscie doprawiamy solą i pieprzem wedle uznania. 


Smacznego !!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)

Miłego dnia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...