12 lutego 2013

Knorr - Francuska Zupa Cebulowa - Po mojemu !!!

Nie przepadam za daniami gotowymi z torebek, no chyba, że są to cholernie chemiczne ale jakże przepyszne zupki chińskie :). Ale wpadło mi to w ręce w sklepie, to postanowiłam to wypróbować.

Składniki:
  • 1 litr wody
  • 1/2 kostki masła
  • 2 średnie cebule
  • 2 opakowania Zupy Francuskiej Cebulowej Knorr
  • 1 kieliszek whisky - na opakowaniu zupy jest podane aby dodać białe wino, ale ja nie mam w domu to użyłam co było pod ręką
  • 4 kromki chleba
  • 1 ząbek czosnku
  • 1/2 kostki bulionowej wołowej
  • 8 plasterków sera żółtego
  • kiełki brokuła do ozdoby
  • 1/2 kostki masła


Przygotowanie:
1 litr wody gotujemy wraz z 1/2 kostki bulionowej wołowej. gdy woda stanie się gorąca dodajemy zawartość torebek Knorr. Gotujemy tak ok 15 minut. W tym czasie na patelni roztapiamy 1/2 kostkę masła i dodajemy pokrojoną w paseczki cebulę. Smażymy tak aby cebula nam się skarmelizowala. Do gotującej się zupy dodajemy kieliszek whisky. Mieszamy i gotujemy ok. 5 minut po czym dodajemy  usmażoną cebulę. Mieszamy i gotujemy kolejne 10 minut.

4 kromki chleba smarujemy 1 ząbkiem czosnku i kładziemy na każdą kromkę plasterek sera żółtego. Wkładamy na chwilkę do rozgrzanego uprzednio piekarnika 200 stopni opcja góra i dół.

Do gotującej się zupy dodajemy pokrojone w kostkę 4 plasterki żółtego sera i dalej gotujemy aż ser nam się rozpuści.

Gdy grzanki będą już chrupiące i ser w zupie będzie ciągnący możemy przystąpić do podawania i jedzenia.





http://www.knorr.pl/
Smacznego


1 komentarz:

  1. Matko Boska, czarny Jim Beam do gotowania o_O Taki szlachetny bourbon :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)

Miłego dnia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...